ponedjeljak, 16. travnja 2012.

TBF - Veseljko mp3 download

TBF - Veseljko mp3 download besplatno


The Beat Fleet - TBF - Veseljko tekst lyrics


Ona voli metafore , kad se riječi fino slože ,
kompozicije što voze kroz pejsaže proze ,
fraze što teku i ko potićič žubore ,
rečenice što više se pjevaju neg zbore,


od uzleta poete , njoj zastaje dah ,
od riječi leptirića što vrludaju kroz zrak ,
dušu zahvatio nemir kad dotaknem zvijezde,
zaplovim u svemir i kako čovijek je mali a život je ko rijeka
možda još večeras upozna mog ..mog veseljka ,

REF.
moj vili moj voli on igra se voli , moj veseljko,
moj đipi moj đoni vidi eno ga doli moj kreveljko ,
moj rico moj riki vidi ga kliki je veseljko ,
moj kliklop moj roko gleda te okom

ja razmisljam ..

Ona voli stihove i stilske figure ,
inačice, poredbe, lepršave strukture
treperi joj duša i dah zastane na kratko ,
kad emecije krenu iz gorko u slatko
a sonanca aliteracija a u mislima joj grčka
šum šalša dok se šalša na špakeru krčka
ona voli kad se priča o beslisnoj smrti ,
dan vrtloga života pamet joj zavrti ,
priča mi dalje o melakoniji sjeti nadoliva vino i kaže ,
ovaj život je kratak ,
žašto nebi bili sretni , a u mislima mi samo ,
kako htija bi odletit svog veseljka

REF.

molim te nemoj me smatrati stokom ,
neotesancem i idiotom ,samo se zezam stvarno
neznam čemu sve ovo ali znam sto posto ,
ti me vec smatras stokom neotesancem i idiotom
samo se zezam stvarno neznam žašto
se ne želiš igrat s mojom motkom ,
jer čuna je ko kamen i stremi ka visini ,
upinjem se svitli , galapter na utmini ,
zub vremena je grickav , kao more stijene , k
da bi barem tvoji zubi malo radili za vrijeme ,, moj veseljko !

REF.

Nema komentara:

Objavi komentar